Om du inte har en dator

Du som inte kan använda en dator kan få hjälp via telefon, Medborgarkontoren, eller hos Boplats kundmottagning i Rosenlund. Läs mer om vad du kan få hjälp med här.

Hjälp att använda boplats.se / Särskilda ärenden


Hjälp att använda boplats.se

Om du inte kan använda en dator själv har du möjlighet att få hjälp. För att kunna hjälpa dig behöver vi se din legitimation.

   

Du kan få hjälp med följande: 

  • Registrera dig på boplats.se

  • Leta efter lägenheter och göra intresseanmälningar på boplats.se.

  • Ändra på dina kontaktuppgifter och din profil.

  • Få betalningsinformation för medlemsavgiften. (OCR-nummer för betalning hos din bank)
Här kan du få hjälp

 

Telefon 

        

  

Besök medborgarkontor 

   

Boplats i Rosenlund

 

Särskilda ärenden

Följande ärenden kan du bara göra i kundmottagningen i Rosenlund.

  • Byta till svenskt personnummer - Ta med legitimation och dokumentation från skatteverket.

  • Ta över dagar vid dödsfall - Ta med legitimation samt "dödsfallsintyg med släktutredning"

  • Om du har skyddad identitet och vill registera dig - Boka en tid.