Om du inte har en dator

För dig som inte har en dator kan Boplats hjälpa till via telefon eller om du besöker vår kundmottagning i Rosenlund. Läs mer om vad du kan få hjälp med här.

Lokalen i Rosenlund / Telefon

Lokalen i Rosenlund

I våra lokaler finns kunddatorer för dig som vill använda boplats.se men inte har en egen dator. Om du inte kan använda en dator själv har du möjlighet att få personlig service och hjälp. Du kan få hjälp dig med att:

  • Leta efter lägenheter och göra intresseanmälningar på webbplatsen.

  • Ändra på uppgifterna i din profil.

  • Byta till svenskt personnummer (kräver legitimation och dokumentation från skatteverket)

  • Betalning av din administrativa avgift och publicerade annonser. 

Adress och öppettider

Telefon

Om du vill ha hjälp med att göra intresseanmälningar för lägenheter kan du använda dig av vår telefonsupport. Den som svarar kan hjälpa dig med att:

  • Berätta om det finns nya lägenheter som passar dina önskningar

  • Göra intresseanmälningar på lägenheter

  • Berätta om du har fått visningsinbjudan eller kontraktserbjudande.

  • Ändra på kontaktuppgifter och informationen i din profil

Telefonnummer och telefontider