Om du inte har en dator

Du som inte kan använda en dator kan få hjälp via telefon, Medborgarkontoren, eller hos Boplats kundmottagning i Rosenlund. Läs mer om vad du kan få hjälp med här.

Hjälp med boplats.se / Särskilda ärenden


Telefon, Medborgarkontor, Boplats

Om du inte kan använda en dator själv har du möjlighet att få hjälp. För att kunna hjälpa dig behöver vi ditt användarnamn (personnummer eller e-postadress) och lösenord. Skaffa ett nytt lösenord

Du kan få hjälp med följande 

  • Registrera dig på boplats.se

  • Leta efter lägenheter och göra intresseanmälningar på boplats.se.

  • Ändra på dina kontaktuppgifter och din profil.

  • Få betalningsinformation för medlemsavgiften. (OCR-nummer för betalning hos din bank)

Här kan du få hjälp

Telefon

telefonnummer / telefontider

Medborgarkontoren

 

adress /
öppettider

 

Boplats
kundmottagning

 

adress /
öppettider 

 

 

Särskilda ärenden, Boplats

Boplats kundmottagning i Rosenlund kan även hjälpa dig med följande.
  • Byta till svenskt personnummer (kräver legitimation och dokumentation från skatteverket)

  • Byta lösenord (kräver legitimation)